Coș cumpărături
Coș cumpărături
Transport gratuit, în România, pentru comenzi peste 300 lei
Transport gratuit, în România, pentru comenzi peste 300 lei

Garanție, retur, schimb produse

    GARANȚIE

   Acordam o garanție de 30 de zile de la data cumpărării produselor, cu condiția respectării tuturor recomandărilor de întreținere si utilizare. Produsul cumpărat nu reprezintă un produs de folosință îndelungată si trebuie utilizat si îngrijit potrivit recomandărilor de întreținere. Garantia se acorda produselor care prezinta deficiente de fabricație sau de material. Defectele apărute ca urmare a uzurii fizice in urma folosirii normale, sau in urma a unei folosiri improprii, sunt excluse din garanție. Durata medie de utilizare a produsului este in conformitate cu Directiva Parlamentului European si a Consiliului European 1999/44/CE din 25 mai 1999.

   Garanția de conformitate acordata nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului si este in concordanta cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor, cu modificările ulterioare si Legea nr. 449/2003.

   In cazul unei reclamații, vă rugăm să prezentați in magazin produsul complet, curat, cu toate componentele, accesoriile și etichetele cu care a fost expediat de către depozitul sau magazinul nostru, însoțit de bonul fiscal sau factura, și să înregistrați în magazin o reclamație în forma scrisa, care să cuprindă descrierea defectului. Termenul de soluționare a reclamației este de 15 zile.

   Daca ați achiziționat produsul din magazinul on-line www.nootkasport.ro, va rugam sa ne contactați pentru a găsi cea mai buna soluție pentru a remedia sau înlocui produsul. Va rugam sa ne trimiteți pe mail 2-3 imagini pentru a ilustra defectul apărut. Nu trimiteți înapoi nici un produs pana nu aveți acceptul nostru!

   Returul produsului trebuie să respecte aceleași condiții de mai sus, produsul trebuie să fie complet, curat, bonul fiscal original.

   Vă rugăm să ambalați coletul către noi în pungă de plastic. Dacă returnați bocanci, cutia bocancilor trebuie pusă în pungă de plastic. Nu lipiți scotch și nici awb direct pe cutia bocancilor sau pe orice ambalaj original al unui produs returnat. Motivul este faptul că, în timpul transportului, coletul trece prin 3 depozite și 3 mașini, se poate deteriora foarte ușor.

   Conform OU34/2014, trebuie sa completați un formular de retur. Mai jos găsiți pașii pe care trebuie să îi urmați.

 

 MODALITATI DE ACORDARE A GARANȚIEI:

  • Repararea produsului
  • Reducere de preț – in funcție de natura defectului
  • Înlocuirea produsului – în cazul in care solicitarea este posibila si adaptata anvergurii defectului

 

   Rezoluția referitoare la defectul reclamat

   Dupa recepția produsului la depozitul central, se va face o constatare, si vom emite o rezoluție referitoare la defect. Aceasta rezoluție va fi comunicata in scris sau prin e-mail, in termen de 15 zile de la primirea produsului.

   Dupa perioada de garanție de 30 de zile, remedierea eventualelor defecte revine producătorului, iar termenul de soluționare depinde exclusiv de acesta.

 

   RETURUL UNUI PRODUS NOU 

   Dacă doriți să returnați un produs nou, vă rugăm să urmați pașii de mai jos.   

   Produsul returnat trebuie sa fie în starea în care l-ați primit, nepurtat sau folosit, cu toate componentele, accesoriile și etichetele, în ambalajul original în care a fost expediat de către depozitul sau magazinul nostru.

   Vă rugăm să ambalați coletul către noi în pungă de plastic. Dacă returnați bocanci, cutia bocancilor trebuie pusă în pungă de plastic. Nu lipiți scotch și nici awb direct pe cutia bocancilor sau pe orice ambalaj original al unui produs returnat. Motivul este faptul că, în timpul transportului, coletul trece prin 3 depozite și 3 mașini, se poate deteriora foarte ușor.

   Returul se poate face în termen de 14 zile de la data bonului fiscal din magazin sau de la data primirii produsului prin curier.

   Costul transportului pentru returnare este în sarcina dvs.

   Se vor returna integral banii aferenți produsului, fără a se returna costul de transport și ramburs (daca s-a plătit numerar la curier).


  SCHIMB PRODUSE

   Produsul pe care doriți să îl schimbați trebuie sa fie în starea în care l-ați primit, nepurtat sau folosit, cu toate componentele, accesoriile și etichetele, în ambalajul original în care a fost expediat de către depozitul sau magazinul nostru.

   Costul transportului pentru returnarea unui produs este suportat de către dvs., iar in cazului schimbului tot dvs. veți achita transportul pentru produsul schimbat.

   Vă rugăm să ambalați coletul către noi în pungă de plastic. Dacă returnați bocanci, cutia bocancilor trebuie pusă în pungă de plastic. Nu lipiți scotch și nici awb direct pe cutia bocancilor sau pe orice ambalaj original al unui produs returnat. Motivul este faptul că, în timpul transportului, coletul trece prin 3 depozite și 3 mașini, se poate deteriora foarte ușor.

   Schimbul se poate face în termen de 14 zile de la data bonului fiscal din magazin sau de la data primirii produsului prin curier.

 

   Pași pentru retur

  1. Intrați în cont, pe site. În colțul din dreapta, sus, aveți Autentificare. Va trebui să introduceți adresa de mail cu care ați creat contul. Dacă ați uitat parola, o găsiți pe mail (verificați și în folder-ul Spam). Dacă nu reușiți, vă rugăm să ne sunați sau să ne scrieți pe chat.
  2. În meniu, aveți Retur produse.

        

  1. Selectați produsul pe care doriți să îl returnați sau schimbați, și veți fi direcționat către Formularul de retur.

        

  1. Aici alegeți motivul returului (garanție, schimb, returul unui produs nou)
  2. Dacă produsul este defect, atașați imagini
  3. La Explicații,
  • Descrieți defectul constatat
  • Pentru schimb, scrieți modelul / mărimea / culoarea cu care doriți sa schimbați
  • Pentru returul banilor, scrieți contul IBAN
  1. Apăsați Trimite
  2. Cererea ajunge la noi, iar noi o aprobam.
  3. Chemați un curier (Fan Courier, GLS), trimiteți coletul cu produsul pe adresa Depozitului.
  4. După ce coletul ajunge la noi,
  • Constatăm defectul, întocmim o rezoluție, în termen de 15 zile de la primirea produsului.
  • Vă trimitem varianta solicitată, cât mai repede posibil
  • Vă returnăm banii, în termenul legal de 15 zile

Returnarea banilor

   În cazul în care se hotărăște returnarea banilor, aceasta se va face în contul bancar indicat de cumpărător pe formularul de retur, in termen de 14 zile de la rezoluție.

   Se vor returna integral banii aferenți produsului, fără a se returna costul de transport și ramburs (daca s-a plătit numerar la curier).

 

ALTE OBSERVAȚII

Înainte de a trimite orice colet către noi, vă rugăm sa ne anunțați în prealabil, telefonic sau prin email.

Returul produselor se va face printr-o companie de curierat care va livra coletul direct la sediul nostru. Nu acceptăm retur prin Poșta Română, aceste colete nu vor fi ridicate de la Poșta.

Nu trimiteți colete cu ramburs, pentru că nu vor fi acceptate și se vor întoarce la dvs.

Daca constatați că primiți un colet deteriorat, tăiat, presat excesiv, vă rugăm ca, împreună cu curierul, să întocmiți un proces verbal pe care să notați starea coletului. În această situație, vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil.

Condițiile de mai sus, inclusiv garanția comerciala, schimb de produse, sunt valabile si pentru produsele achiziționate din magazinele noastre din Cluj sau București.

 

Informații legislative găsiți aici:

Ordonanța de urgență nr.34/13.06.2014

 

SC AB Invest Prod SRL                                                                   Adresa depozitului:

RO6655034                                                                                        407280 Florești, Jud. Cluj

J12/4026/1994                                                                                     Str. A. Iancu nr.182

Sat Luna de Sus nr.238, jud. Cluj                                                        Tel. 0744 666 852

Capital social: 1000 RON

Unicredit Bank Cluj-Napoca

 


 

Cele mai vizitate produse